Kerstkaart - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Rianne Schouten - WaarBenJij.nu Kerstkaart - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Rianne Schouten - WaarBenJij.nu

Kerstkaart

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

17 December 2012 | Kenia, Mombassa

Om iedereen een kaartje te sturen is iets te veel... daarom plaats ik hier een kerstkaartje (zie foto's) om jullie allemaal heel erg te bedanken voor alle steun, giften, lieve berichtjes van het afgelopen jaar! mede daardoor kan ik hier zijn! Ik wens jullie hele fijne kerstdagen toe en een heel goed en gezegend 2013! dat het een jaar van geestelijke groei mag zijn en waarin veel mooie dingen mogen gebeuren! Onthoud wij zijn de bijbels die de wereld leest, leef en laat elke seconde de bijbel zien zoals die is, zodat de mensen om ons heen kunnen zien wat een geweldige God we dienen!
ps voor degene die meer willen zien: op facebook ga ik wat meer foto's plaatsen van m'n tijd hier in Happy rock, geniet ervan!

  • 17 December 2012 - 09:40

    FRederike:

    Wauw...amen! wat een prachtige foto's Rianne. ik/wij wensen jou ook een heel mooi en bijzonder 2013 toe...kerst in de warmte; geniet ervan! En laten we samen uitzien naar wat de Here verder gaat doen in onze levens in het nieuwe jaar...wat een hoop en toekomst ondanks alles wat je om je heen ziet he? Lieve groet vanuit koud Woerden!

  • 17 December 2012 - 09:46

    Fam Doornebal:

    Hoi Rianne

    Mooie foto`s we genieten van je verslagen en foto`s, ook jij een fijne feestdagen toegewenst en een mooi en gezegend nieuw jaar.

    Groetjes Fam Doornebal

  • 17 December 2012 - 09:49

    Bianca Doornebal:

    Hoi Rianne,

    Ik wens jou ook hele gezegende kerstdagen toe en alle goeds en Gods zegen voor het nieuwe jaar!!!

    Ga zeker fb in de gate houden voor de foto,s

    Liefs
    Leo, Bianca, Tim, Dani en Julia Doornebal

  • 17 December 2012 - 11:01

    Sary Van Dam:

    Hoi Rianne.
    Wat heb je al veel beleefd daar in het verre.
    Wij wensen je ook Gezegende Kerstdagen en een Gezegend Voorspoedig en Gezond Nieuwjaar toe.
    Nog een fijne tijd daar.

    Groetjes Adriaan, Sary, Mark en Wilco.

  • 17 December 2012 - 14:39

    Jan En Mieke Griffioen:

    ook voor jou hele gezegende kerstdagen, en een door
    GOD gezegend nieuw jaar, groet van jan en mieke griffioen

  • 17 December 2012 - 16:33

    Ada Van Eijk:

    Lieve Rianne,

    Ook wij wensen jou Gezegende Kerstdagen en een goed, gezond en liefdevol 2013 toe!
    We hopen je weer snel te zien!
    Liefs,
    Lia en Ada

  • 17 December 2012 - 21:24

    Fam Veerman:

    Rianne, Wat heerlijk dat je het dar goed naar je zin hebt. Voor jou is 2012 een heel bijzonder jaar geweest. We wensen dat 2013 ook weer een jaar mag zijn waar je Gods leiding in het leven mag ervaren. Ook voor jou heel goede Kerstdagen toegewenst.

    Deborah, Timon, Joelle, Jaap en Nelly

  • 18 December 2012 - 12:05

    De Bolletjes:

    Wat straal je toch elke keer op alle foto's!! We wensen je nog een hele mooie tijd in Afrika en een LIEFDEvol 2013!

    Peter, Karin, Marije, Marc en Vera

  • 19 December 2012 - 15:37

    Nel:

    Oohoo!! Nou heb ik al een klein beetje gezien hoe het is hihihi. ik kom niet meer bij, kanjer, je bent een hele beste vrijwilligster, en ik dank God voor Zijn timing. Morgen kom ik je een knuffel geven. xxxx

  • 19 December 2012 - 15:37

    Nel:

    Oohoo!! Nou heb ik al een klein beetje gezien hoe het is hihihi. ik kom niet meer bij, kanjer, je bent een hele beste vrijwilligster, en ik dank God voor Zijn timing. Morgen kom ik je een knuffel geven. xxxx

  • 19 December 2012 - 16:13

    Wim En Dirry:

    Hoi Rianne,
    Ook wij wensen je Gezegende Kerstdagen en een voorspoedig en gezond 2013. Nog een fijne tijd, ook straks met je ouders. We hopen je t.z.t. in goede gezondheid weer op Breeveld te ontmoeten.
    Hartelijke groeten, Wim en Dirry van Maanen

  • 19 December 2012 - 16:54

    Mirjam:

    Hee Rianne,
    Voor jou ook een hele mooie tijd toegewenst! We zijn je nog lang niet vergeten en zien uit naar je komst naar Nederland. Zijn de sintkadootjes inmiddels gearriveerd?
    Vee leifs van ons allemaalXXXXX
    JMNLOV

  • 20 December 2012 - 09:13

    Corina :

    Hoi Rianne,

    Ik heb de afgelopen tijd enorm genoten van al je verhalen, wij wensen jou ook Gezegende Kerstdagen en een gezond en voorspoedig 2013 toe.
    Nog een goede en gezegende tijd daar,ook als je ouders komen een fijne tijd toegewenst.
    De foto's zijn ontzettend leuk.

    Hartelijke groet,
    Nico Corina John Jordi en Niels.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Mombassa

Rianne

DTS Group

Actief sinds 16 Jan. 2012
Verslag gelezen: 880
Totaal aantal bezoekers 76535

Voorgaande reizen:

01 Maart 2012 - 18 Februari 2013

Kenia, Mombasa

Landen bezocht: